Популярные сообщения

четверг, 26 мая 2011 г.

Як зірки «Останній дзвоник» святкували


Наближається свято «Останнього дзвоника» та випускні вечори. Для кожного випускника – це знакова подія у житті. Закінчується дитинство і починаються перші кроки у дорослому житті. Випускники ретельно та завчасно почали готуватися до цього свята. Хлопці із вчорашніх бешкетників перетворюються на справжніх джентльменів. А дівчата прискіпливо обирають сукні та вигадують нові зачіски, щоб бути найчарівнішими леді на святі. Кожна сьогоднішня зірка теж колись ходила до школи і в неї теж був випускний вечір. Як же святкували «Останній дзвінок» зірки? Що їм найбільше запам’яталося? Про це дізнавався портал osvita.com.
Міка Ньютон, учасниця Євробачення-2011 року: «Не зупинятися за жодних обставинах, а вперто йти до цілі» 
Співачка зазначила, що відразу після дев’ятого класу, вступила до  естрадно-цирковий коледжу в Києві. Через це у Міки Ньютон не було випускного вечора в одинадцятому класі. Однак співачка вирішила організувати випускний для своїх однокласників самотужки, тому що вона завжди була в школі як «педагог-організатор». Співачка сама знайшла ресторан, домовилася про святкування, придумала конкурси та розваги.
«У нас після дев’ятого класу був випускний не гірший, ніж у інших після одинадцятого: з розкішними сукнями, з рестораном та із зустріччю світанку. Все чинно, благородно – як  і повинно бути. У мене була красива довга сукня рожевого кольору, яку мама привезла із закордону», – згадує цьогорічна представниця «Євробачення».
На запитання кореспондента osvita.com, чого б співачка побажала випускникам, Міка Ньютон відповіла: «Цілеспрямованості і сил. У мене є такий чудовий дивіз «Завжди рухатися вперед!». За жодних обставин не зупинятися, як би не били ногах, як би не говорили, що ти поганий, що ти чогось не вмієш. Ти мусиш іти до цілі і ніколи не зупинятися».
Сашко Положинський, гурт «Тартак»: «Раджу випускникам йти за своєю мрією»
«Наскільки я пам'ятаю, ми були останніми випускниками в Україні, які закінчували школу в 10-му класі, а не в 11-му. Я начепив на себе всі значки, які заробив за час навчання в школі – жовтенятську зірочку, піонерський та комсомольський значки, юний інспектор руху, юний пожежник, ще там якісь. І мені хтось із учителів зробив зауваження – мовляв, я знову «випендрився» .
Випускникам раджу йти за своєю мрією, не слухати чужих порад, рекомендацій і так далі, а вибирати той шлях у житті, який приваблює їх. Людина повинна бути щасливою. А для щастя вона повинна реалізовувати свої мрії. А мрії збуваються».

Джамала, співачка: «Скромність та стиль – перш за все»
«Я закінчувала 10-11-тий класи екстерном, тому що вступила до музичного училища. Тому класичного шкільного випускного в мене не було.
Усім дівчатам, які випускаються в цьому році, я хочу побажати незабутніх вражень в останнє літо дитинства. А що стосується випускного балу, моя порада – обійтися без пафосних зачісок і суконь, посипаних стразами. Скромність і стиль – перш за все».


Олександр Кварта,  півфіналіст шоу «Україна має талант»: «Випускний має бути романтичним»
Співаку вдалося зробити випускний вечір своєї коханої справді незабутнім та романтичним. Олександр підкорив серце своєї майбутньої дружини піснею «Сеньйорита, я влюблён». І на очах у однокласників, вчителів та гостей свята освідчився своїй теперішній дружині.
А от власний випускний вечір, як каже Олександр, пригадати важко, оскільки йому було лише 15 років, і він закінчував лише дев’ять класів.
«Більша частина моїх однокласників хотіли просто напитися шампанського, оскільки на випускний батьки не забороняли це робити. Тому мені було нудно і не цікаво. Мені здається, шампанського не потрібно, щоб відчути свято. А ось через чотири роки, після закінчення Лебединського Педагогічного училища, у нас був набагато цікавіший і романтичніший випускний вечір. Ми всією групою спілкувалися і співали пісні під гітару всю ніч, а після пішли зустрічати світанок на «Лебедине» озеро. Я з задоволенням переглядаю іноді свій старий альбом, де є знімки з цього випускного. З посмішкою згадую своїх друзів із училища. Я думаю, секрет випускного вечора – в гарній і дружній компанії».
Тамерлан, співак: «Останній дзвінок – найважливіший день у житті»
«Думаю, для кожної людини найважливіший день – це «останній дзвоник». Саме в цей момент ти розумієш, що торкаєшся дорослого життя, саме в цей момент розумієш, що те шкільне житт як і все, що з ним пов'язано, залишилося в минулому. Саме в цей день розумієш, що ти вже дорослий.  Святкували, які всі випускники.Спочаткугуляливстрічкахвипускників містом, апотімвсвяткували одному з ресторанів. Хочеться побажати випускникам успіхів та досягнення своїх цілей і, звичайно, міцного здоров'я ».
Автор: Олеся Люлька

Комментариев нет:

Отправить комментарий